Sabotage vägbomtill Öja

Nu har det hänt igen. Det var vi mötes av när Janne/SM5SDQ och jag åkte till Öja ikväll. Kollade kamerorna ingen bil registrerad uppe vid huset. 

Det här inlägget postades i Nyheter. Bokmärk permalänken.

Lämna ett svar