Nu har det hänt igen. Det var vi mötes av när Janne/SM5SDQ och jag åkte till Öja ikväll. Kollade kamerorna ingen bil registrerad uppe vid huset.

Nu har det hänt igen. Det var vi mötes av när Janne/SM5SDQ och jag åkte till Öja ikväll. Kollade kamerorna ingen bil registrerad uppe vid huset.
